Semnătura electronică

June 29, 2008

« 1 2 3 4 5 | Vezi toate paginile»

Utilizarea practică a semnăturii electronice

Semnatura electronică se poate aplica unui document în format electronic, redactat sau obţinut prin intermediul programelor informatice, ca de exemplu:

-Documente MS Word (contracte, documente, notificari, retete medicale, etc. )

-Spread-sheet Excel (rapoarte financiare, state de plata a salariilor, note de comanda, etc.)

– Documente Adobe Acrobat (la fel ca şi cele in MS Word, însă superioare ca şi aspect şi securitate a integrităţii informaţiilor)

– Fotografii digitale (constatări, mostre, comandă de produse, etc.)

– Programe expert de gestiune a documentelor (documente ale administraţiei publice şi locale )

– Documente rezultate din prelucrarea datelor contabile şi fiscale (declaratii de impunere, documente de plata catre Bugetul de Stat, etc. )

« 1 2 3 4 5 | Vezi toate paginile»

Comentarii

Nelamuriri? Intrebari?

Intreaba sau cauta raspunsul la sectiunea de intrebari si raspunsuri.