Semnătura electronică
June 29, 2008
« 1 2 3 4 5 | Vezi toate paginile»
Utilizarea practică a semnăturii electronice
Semnatura electronică se poate aplica unui document în format electronic, redactat sau obţinut prin intermediul programelor informatice, ca de exemplu:
-Documente MS Word (contracte, documente, notificari, retete medicale, etc. )
-Spread-sheet Excel (rapoarte financiare, state de plata a salariilor, note de comanda, etc.)
– Documente Adobe Acrobat (la fel ca şi cele in MS Word, însă superioare ca şi aspect şi securitate a integrităţii informaţiilor)
– Fotografii digitale (constatări, mostre, comandă de produse, etc.)
– Programe expert de gestiune a documentelor (documente ale administraţiei publice şi locale )
– Documente rezultate din prelucrarea datelor contabile şi fiscale (declaratii de impunere, documente de plata catre Bugetul de Stat, etc. )
« 1 2 3 4 5 | Vezi toate paginile»
Comentarii
Nelamuriri? Intrebari?
Intreaba sau cauta raspunsul la sectiunea de intrebari si raspunsuri.